“Storytelling czy prosta komunikacja”? – recenzja książki Piotra Garleja

Treść to król
W marketingu coraz częściej to słyszymy ale co zrobić żeby nasze treści naprawdę działały?
Czy wystarczy prosta komunikacja, czy potrzebujemy czegoś więcej? Odpowiedzi na te pytania i więcej znalazłem w książce “Storytelling czy prosta komunikacja” autorstwa Piotra Garleja. To lektura, która nie tylko otworzyła mi oczy na to jak przydatne są historie, ale też pomogła w praktyce – w nauce, pracy a nawet w zwykłych rozmowach ze znajomymi na tle codziennym.
Dlaczego ta książka?
Storytelling to dziś nieodłączny element budowania marki, działań w marketingu i działającej komunikacji. Garlej w “Storytelling czy prosta komunikacja” pokazuje jak przejść od suchego przekazu do historii, która angażuje głowę jak i emocje słuchającego. Co świetne – autor tłumaczy to w prosty, praktyczny sposób nie raz używając na nas sztuczek o których sam opowiada co daje nam idealny przykład dlaczego warto z nich korzystać, a sama książka staję się wprost podręcznikiem nawet dla osób, które dopiero zaczynają przygodne z marketingiem.
Moje wrażenia i korzyści
- Dzięki tej książce zrozumiałe że opowieść sprzedaje lepiej niż slogan – bo ludzie nie zapamiętują słów a emocje która wywołała na nich historia
- Nauczyłem się, jak prostą wiadomość można zmienić w narracje, która zostaje o wiele dłużej w głowie odbiorcy
- Znalazłem inspiracje do pracy nad własną komunikacją na żywo jak i online – zarówno w tworzeniu treści w internecie, jak i w działaniach codziennych
Dlaczego warto przeczytać “Storytelling czy prosta komunikacja”
Jeśli interesujesz się marketingiem, komunikacją w social mediach, budowaniem marki osobistej, czy rozwojem swojej komunikacji interpersonalnej, ta książka to obowiązkowa pozycja. To nie jest sucha teoria – to praktyczny przewodnik, który pokazuje, jak opowiadać w taki sposób żeby inni chcieli nas słuchać.
Podsumowanie
Dla mnie książka Piotra Garleja to nie tylko podręcznik marketingu, ale też inspiracja do tego, by komunikować się prościej, ale i skuteczniej w pracy czy życiu codziennym. Jeśli chcesz, aby Twoje treści naprawdę działały zdecydowanie sięgnij po “Storytelling czy prosta komunikacja”.
Lektura jest nie droga a zdecydowania może zdziałać cuda więc zachęcam do zakupu i działania.

Share this content:
Opublikuj komentarz