Ładowanie
×

“Storytelling czy prosta komunikacja”? – recenzja książki Piotra Garleja

Storytelling czy prosta komunikacja? - recenzja książki Piotra Garleja i dlaczego każdy powinien ją przeczytać

Treść to król

W marketingu coraz częściej to słyszymy ale co zrobić żeby nasze treści naprawdę działały?

Czy wystarczy prosta komunikacja, czy potrzebujemy czegoś więcej? Odpowiedzi na te pytania i więcej znalazłem w książce “Storytelling czy prosta komunikacja” autorstwa Piotra Garleja. To lektura, która nie tylko otworzyła mi oczy na to jak przydatne są historie, ale też pomogła w praktyce – w nauce, pracy a nawet w zwykłych rozmowach ze znajomymi na tle codziennym.

Dlaczego ta książka?

Storytelling to dziś nieodłączny element budowania marki, działań w marketingu i działającej komunikacji. Garlej w “Storytelling czy prosta komunikacja” pokazuje jak przejść od suchego przekazu do historii, która angażuje głowę jak i emocje słuchającego. Co świetne – autor tłumaczy to w prosty, praktyczny sposób nie raz używając na nas sztuczek o których sam opowiada co daje nam idealny przykład dlaczego warto z nich korzystać, a sama książka staję się wprost podręcznikiem nawet dla osób, które dopiero zaczynają przygodne z marketingiem.

Moje wrażenia i korzyści

  • Dzięki tej książce zrozumiałe że opowieść sprzedaje lepiej niż slogan – bo ludzie nie zapamiętują słów a emocje która wywołała na nich historia
  • Nauczyłem się, jak prostą wiadomość można zmienić w narracje, która zostaje o wiele dłużej w głowie odbiorcy
  • Znalazłem inspiracje do pracy nad własną komunikacją na żywo jak i online – zarówno w tworzeniu treści w internecie, jak i w działaniach codziennych

Dlaczego warto przeczytać “Storytelling czy prosta komunikacja”

Jeśli interesujesz się marketingiem, komunikacją w social mediach, budowaniem marki osobistej, czy rozwojem swojej komunikacji interpersonalnej, ta książka to obowiązkowa pozycja. To nie jest sucha teoria – to praktyczny przewodnik, który pokazuje, jak opowiadać w taki sposób żeby inni chcieli nas słuchać.

Podsumowanie

Dla mnie książka Piotra Garleja to nie tylko podręcznik marketingu, ale też inspiracja do tego, by komunikować się prościej, ale i skuteczniej w pracy czy życiu codziennym. Jeśli chcesz, aby Twoje treści naprawdę działały zdecydowanie sięgnij po “Storytelling czy prosta komunikacja”.

Lektura jest nie droga a zdecydowania może zdziałać cuda więc zachęcam do zakupu i działania.

"Storytelling czy prosta komunikacja"

Share this content:

Opublikuj komentarz

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.